Dag 20 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anita Geijtenbeek - WaarBenJij.nu Dag 20 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anita Geijtenbeek - WaarBenJij.nu

Dag 20 Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Anita

03 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag geen lange afstanden, maar Los Angeles verkennen. Omdat het geen zin om al heel vroeg in de stad te zijn vertrekken we vandaag pas om 9 uur. We pakken nog wel een staartje van de spits mee, maar dat is peanuts vergeleken bij een spits in Nederland. Het verkeer rijdt nog, alleen wel iets langzamer dan normaal. We hebben ongeveer een uurtje nodig om in de stad te komen.

Onze eerste stop is bij het Walt Disney gebouw. Wel aardig om te zien, maar niet heel bijzonder.
Daarna door naar…. Met een leuk winkelstraatje met allerlei kraampjes. Dit komt me bekend voor. We zijn hier 8 jaar geleden ook geweest.

Als laatste stop voor de lunch rijden we naar Hollywood boulevard, waar we het Hollywood sign uitgebreid op de foto kunnen zetten. Ook hebben we de tijd voor een snel bezoek aan het Hardrock Café. Toen we hier vorige keer waren we net te vroeg en was het café nog niet open.
Daarna lunchen bij de Market Place, een gezellige overdekte foodhall met een keur van kleine restaurantjes met een centraal plein met allemaal tafeltjes. Als we onze salades hebben opgegeten maken we nog even een rondje. We komen bij een standje met allemaal wind…. Ze zijn wel prijzig, maar we kunnen het toch niet laten er één te kopen. Vooral niet omdat er één bij zat in de vorm van het Yin Yang teken. Onze grootste aankoop deze reis en een verlaat verjaardagscadeautje.

Na de lunch rijden we via Beverly Hills, waar we helaas niet kunnen stoppen, naar Venice Beach. Een leuke locatie aan het strand. Bekend om Muscle Beach, maar helaas niet veel wasbordjes vandaag. Maar wel ruimte voor een korte wandeling over het strand en door het water.
Dit was echt de allerlaatste stop deze vakantie.

’s Avonds is er nog een korte bijeenkomst waarin Leo de winnaar van de prijsvraag (hoeveel kilometers we deze reis gereden hebben) bekend maakt. Daarna onze laatste uitgebreide maaltijd, bij de Mexicaan, deze vakantie. Gelukkig kunnen we vanaf donderdag weer normaal eten.

We gaan op tijd naar bed want morgen is het vroeg dag en dan kunnen we ook alvast weer een beetje wennen aan de Nederlandse tijd.