Dag 11 Yellowstone – Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Anita Geijtenbeek - WaarBenJij.nu Dag 11 Yellowstone – Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Anita Geijtenbeek - WaarBenJij.nu

Dag 11 Yellowstone – Salt Lake City

Blijf op de hoogte en volg Anita

24 September 2017 | Verenigde Staten, Salt Lake City

We zijn alweer halverwege onze vakantie. De tijd gaat snel.
Vandaag weer op de gewone tijd op weg want vandaag wordt weer een lange rit. We verlaten West Yellowstone en rijden de staat Idaho binnen.

Onze eerste stop is bij Mesa falls. Naar het schijnt, de mooiste waterval van Amerika. Het is nog vroeg en daarom nog rustig. We kunnen uitgebreid foto’s maken zonder dat er continu mensen in de weg staan. Als we aan komen lopen zien we al de regenboog in het opspattende water. Een prachtig gezicht. En mooi is de waterval zeker.

Daarna rijden we door naar Idaho falls. Een klein stadje, maar wel met een universiteit. Daar drinken we koffie. Het valt niet mee om in Amerika goed koffie te vinden, meestal is het net slootwater of zo oud dat hij gewoon bitter ruikt. Maar hier hebben ze een Starbucks en dat is altijd goed. Cappucino met natuurlijk een….

We lunchen in Pocotello. Standaard recept: boodschappen doen bij de plaatselijke supermarkt en dan een plekje zoeken om onze gekochte etenswaren op te eten.

Daarna door naar onze eindbestemming voor vandaag. De geplande stadstour stellen we uit tot morgen want het komt hier met bakken uit de hemel. Daarom zijn we vroeg in ons hotel. Gelukkig is het hier wel weer wat warmer dan de afgelopen dagen.

Al met al geen enerverende dag vandaag. Maar ik heb wel de tijd gehad om lekker te lezen en nog eens door de foto’s heen te lopen en te kijken welke er in het reisverslag mogen.

Als we onze kamer binnenstappen worden we onaangenaam verrast door de geur. Het ruikt naar schimmel. Dat voelt niet goed om hier te slapen. Nadat we gegeten hebben gaan we toch maar even langs de receptie om een andere kamer te vragen. Gelukkig is er nog een kamer beschikbaar. Dat slaapt toch een stuk lekkerder.