Dag 6 Moab – Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Anita Geijtenbeek - WaarBenJij.nu Dag 6 Moab – Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Anita Geijtenbeek - WaarBenJij.nu

Dag 6 Moab – Denver

Blijf op de hoogte en volg Anita

19 September 2017 | Verenigde Staten, Denver

Vandaag wordt een “positie”dag. We moeten een flink eind rijden naar Denver, onze eindbestemming voor vandaag. Denver ligt in de staat Colorado.

Leo zorgt, zoals ook de andere dagen, weer voor toepasselijke muziek.
En ik heb tijd genoeg om onderweg het reisverslag bij te werken.

We maken een koffiestop bij een tankstation en daarna nog een korte stop bij de Grizzly Creek langs de Glenwood Canyon.
Daarna door naar Vail, waar we lunchen. Als je het stadje doorloopt waan je je in Oostenrijk, want de huizen zijn in dezelfde stijl gebouwd. Vail is een stad met ongeveer 5.000 inwoners. Maar in het skiseizoen stroomt het stadje vol met sneeuwtoeristen.

Rond 5 uur zijn we in Denver, ook wel de “Mile High” Stad genoemd.
Nog even naar de supermarkt aan de overkant om het ontbijt te scoren, want morgen is het ontbijt niet inbegrepen.
Daarna wéér eten. Ik heb het gevoel alsof ik al kilo’s ben aangekomen, terwijl we toch ons best doen om niet teveel te eten. Morgen maar eens kijken of we het anders kunnen doen.